Splošni pogoji poslovanja
SPLOŠNE DOLOČBE
Podatki izvajalca
Izvajalec storitve naročene preko te spletne strani je:
Naziv: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o.
Naslov: Štefanova ulica 1
Pošta in kraj: 1000 Ljubljana, Slovenija
Davčna številka: SI 71310134
Matična številka: 8349495000
Kontaktni elektronski naslov: info@valuator.si
Kontaktna telefonska številka: +386 (0)64 206 619
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: Podjetje je vpisano v Sodni register RS dne 9.1.2019.
Spletno mesto
Pogoji poslovanja so namenjeni naročnikom in/ali uporabnikom storitve (pravnim in fizičnim osebam) preko spletnega mesta: www.valuator.si ter naročnikom, ki storitev naročijo na kakršen koli drugi način (npr. po telefonu, po elektronski pošti).
Zakonodaja
Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja.
Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/2001 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. list št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.
Pravna načela
1. Izvajalec spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in ponudbi ter izvedbi storitev.
2. Izvajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Izvajalec spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča naročnike in/ali uporabnike o njihovih pravicah.
4. Izvajalec spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima Izvajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so naročniki in/ali uporabniki z njimi vnaprej seznanjeni.
Pomen pojmov
Izvajalec storitve: je podjetje Komit d.o.o.
Naročnik storitve: je vsaka pravna ali fizična oseba, ki naroča storitve izvajalca.
Uporabnik spletnega mesta: je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja spletno mesto, si ogleduje vsebine in ni naročnik storitve.
Storitev: Z uporabo storitve vrednotenja Valuator lahko pridobite oceno o vrednosti vašega podjetja ali drugih malih in srednje velikih podjetij, katerih vrednost bi vas utegnila zanimati. Ocena vrednosti podjetja je sestavljena in posredovana naročnikom v obliki poročila o oceni vrednosti podjetja, v katerem se, poleg same ocene vrednosti podjetja, nahajajo še različne finančne analize podjetja, ključni kazalniki uspešnosti ter primerjave oziroma stanje podjetja v dejavnosti, v kateri deluje. Podrobnejša opredelitev storitve, primer storitve, obveznosti in odgovornosti naročnika ter izvajalca so opredeljene v teh Pogojih poslovanja.
UPORABA SPLETNEGA MESTA
Pomen uporabe spletnega mesta
Uporaba tega spletnega mesta pomeni:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
lahko pomeni pa tudi:
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje storitev na spletni strani,
4. registracija naročnika in/ali uporabnika,
5. uporaba spletne aplikacije,
6. možnost komentiranja naročnikov in/ali uporabnikov,
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.
Pravila uporabe spletnega mesta
Naročniki in/ali uporabniki morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.
Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.
V primeru, da naročnik in/ali uporabnik s svojimi dejanji krši pravila, ki so tukaj določena, lahko izvajalec takemu uporabniku in/ali naročniku brez predhodnega obvestila prepreči dostop do spletnega mesta, v primeru kršitev, ki izvajalcu povzročajo ali bi lahko povzročila škodo, pa lahko zoper njega sproži ustrezne postopke za povračilo škode in/ali naznani kršitve ustreznim organom pregona.
Odgovornosti izvajalca
Izvajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Izvajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.
Izvajalec ne prevzema odgovornosti in uporabnik in/ali naročnik ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:
1. škode, ki jo utrpi uporabnik in/ali naročnik ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
2. slovničnih napak v besedilih,
3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih Izvajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).
Izvajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Izvajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani izvajalca so slike simbolične, razen kjer je izrecno navedeno, da slika odraža dejansko stanje.
IZVEDBA STORITEV
Opis storitve
Z uporabo storitve vrednotenja Valuator pridobite oceno o vrednosti vašega podjetja in drugih malih in srednje velikih podjetij, katerih vrednost bi vas utegnila zanimati. Namen pristopa in metod vrednotenja podjetja je naročniku zagotoviti oceno razpona tržne vrednosti podjetja, nadalje pa naročniku storitve vrednotenja zagotoviti zaupanje, potrebno za zagovarjanje svoje zahtevane ali ponujene cene v odnosu z morebitnimi kupci, prodajalci, solastniki ter v drugih tovrstnih odnosih. Ocena vrednosti podjetja je sestavljena in posredovana naročnikom v obliki poročila o oceni vrednosti podjetja, v katerem poleg same ocene vrednosti podjetja nahajajo še različne finančne analize podjetja, ključni kazalniki uspešnosti ter primerjava oziroma stanje podjetja v dejavnosti, v kateri deluje. Namen pristopa in metod vrednotenja podjetja je naročniku zagotoviti oceno razpona poštene tržne vrednosti ter mu s podrobnejšo analizo ključnih kazalnikov uspešnosti podati koristne informacije za razumevanje splošne finančne in operativne situacije podjetja, ocene finančnega zdravja podjetja, druge potenciale in trende ter kritične situacije, ki jih je potrebno izboljšati. Omenjene informacije naročniku lahko zagotovijo zaupanje, potrebno za zagovarjanje svoje zahtevane ali ponujene cene v odnosu z morebitnimi kupci, prodajalci, solastniki ter v drugih tovrstnih odnosih.
Vsi podatki, ki jih naročnik vnese, morajo biti točni in pravilni ter mora za njihovo uporabo imeti dovoljenje oz. ne gre za zlorabo podatkov tretjih oseb. Izvajalec v nobenem primeru ni odgovoren za vnos netočnih, nepravilnih ali zavajajočih podatkov, kar bi imelo za rezultat neustrezno izvedeno storitev ali poseg v pravice tretjih. V primeru, da naročnik vnese take podatke, ne more uveljavljati reklamacije ali zoper izvajalca uveljavljati kakršnekoli zahtevke. Prav tako izvajalec v takem primeru ni odgovoren naproti tretjim osebam in je vsakršna odgovornost v odnosu do tretjih oseb izključena. Naročnik je seznanjen, da v primeru vnosa podatkov tretjih oz. zlorabe podatkov tretjih oseb, lahko izvajalec zoper njega sproži ustrezne postopke za zaščito svojih poslovnih interesov. Podrobnejša ureditev je opredeljena v poglavju o reklamacijah.
Cene storitev
1. Vse cene so izražene v €. Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV (ter odstotek) ali ne.
2. Izvajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.
3. Morebitni popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.
Plačilo storitev
Prodajalec zagotavlja možnost plačila storitev z naštetimi načini plačila:
1 plačilni nalog/UPN (predračun)
Naročnik prejme račun za naročene storitve v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov. V primeru, da ima izvajalec z naročnikom sklenjen dogovor o elektronskem vročanju računov, izvajalec računov ne izdaja v fizični obliki. Izvajalec hrani račune in pogodbo o naročilu (pogoje poslovanja) storitev na sedežu družbe 10 let v fizični obliki. Račun je vsakemu naročniku dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov izvajalca.
Rok izvedbe storitev
Rok izvedbe storitev je do največ 5 delovnih dni po prejemu potrjenega plačila. V primeru težav z izvedbo naročene storitve, izvajalec naročnika o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka izvedbe storitve oziroma naročniku na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah. V primeru potrebe po podaljšanju roka izvedbe, naročnik nima pravice do odstopa od pogodbe, prav tako ni upravičen do povračila škode, ki bi mu utegnila nastati, razen če je naročnik že ob naročilu navedel, da je rok bistvena sestavina pogodbe (naročila).
Dostava naročene storitve
Izvedeno storitev prejme naročnik na posredovani elektronski naslov v pdf formatu (en izvod). Naročnik mora prejem storitve potrditi z odgovorom na elektronsko sporočilo, s katerim izvajalec posreduje storitev. Od trenutka potrditve začnejo teči vsi roki za morebitne zahtevke s strani naročnika. V primeru, da naročnik pisno ne potrdi prejema storitve, se šteje storitev za dostavljeno v roku dveh (2) ur od trenutka, ko je bila storitev odposlana s strani izvajalca storitve in takrat začnejo teči vsi roki za morebitne zahtevke s strani naročnika. Izvajalec in naročnik se lahko dodatno dogovorita tudi za dostavo naročene storitve v fizični obliki po navadni pošti. To je predmet posebnega oziroma dodatnega dogovora med strankami in predmet dodatnega plačila. V primeru dostave po navadni pošti se šteje storitev za opravljeno v trenutku, ko izvajalec poročilo v fizični obliki odda priporočeno na pošti.
Stroški dostave
Stroškov dostave naročene storitve v primeru dostave po elektronski pošti ni. V primeru dodatnega dogovora in dostave poročila po navadni pošti pa se bosta stranki dodatno in ločeno dogovorili glede stroškov dostave poročila po navadni pošti. Izvajalec bo za ta namen naročniku posredoval dodatno ponudbo za dostavo poročila po navadni pošti.
Reklamacije
V primeru stvarne napake na storitvi (nepravilno opravljena storitev), ima naročnik 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od plačila, stvarne napake ni mogoče reklamirati.
Reklamacija mora biti pisna in zajemati:
1. kontaktne podatke naročnika,
2. točno navedbo storitve, ki jo reklamira,
3. napako, ki jo reklamira in
4. priložen mora biti originalni račun.
Napako mora naročnik natančno opisati, še zlasti navesti korak oz. vsebinski sklop, ki je del naročila, na katerem je prišlo do napake (primeroma: uporabljen podatek, ki ga je navedel naročnik, se razlikuje od podatka, ki ga je izvajalec uporabil v poročilu), prav tako mora naročnik dati vse njemu znane podatke in popravke, ki naročniku omogočijo pravilen pregled reklamacijskega zahtevka in ustrezno obravnavo le-tega.
V primeru, da so vneseni podatki s strani naročnika točni in pravilni, v poročilu pa so uporabljeni podatki, ki jih naročnik ni vnesel ali je izvajalec vnesene podatke napačno izpisal (nepravilno uporabljeni podatki) oziroma je v poročilu prišlo do napačnih izračunov (matematično preverljive napake), ima naročnik pravico do reklamacije. Neznatne napake v besedilu ali številkah, ki ne vplivajo na oceno vrednosti ali druge bistvene informacije, posredovane v poročilu, niso upravičen razlog za reklamacijo.
Spremembe na strani naročnika po prejemu izvedene storitve ne morejo v nobenem primeru biti predmet reklamacij.
V primeru, da naročnik vnese netočne ali nepravilne podatke, lahko zahteva popravek poročila, ne pa reklamacije. V takem primeru lahko izvajalec z naročnikom dogovori dodatno plačilo, ker je napaka nastala na strani naročnika.
V primeru, da je od oddaje naročila do prejema poročila prišlo do sprememb na strani naročnika, to ne more biti predmet reklamacije, lahko pa naročnik izvajalca na spremembo opozori in naroči popravek. V primeru, da tak popravek zahteva dodatno delo na strani izvajalca, izvajalec popravek upošteva po predhodnem dogovoru med njim in naročnikom o dodatnem plačilu.
Naročnik mora omogočiti izvajalcu, da reklamirano storitev pregleda. Izvajalec naročniku odgovori najkasneje v roku 8 dni po prejemu pisne reklamacije, ali je reklamacija upravičena ali ne. V primeru zamude roka za uveljavljanje reklamacije ali neupravičenosti reklamacije, izvajalec naročnika o tem pisno obvesti. V primeru upravičenosti reklamacije, izvajalec naročnika obvesti o rokih in načinu reševanja reklamacije, upoštevaje zakonske določbe o reklamacijah storitev.
Reklamacije lahko naročnik posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov izvajalca, s pripisom Uveljavljanje reklamacij:
Elektronski naslov: info@valuator.si
Naslov: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o., Štefanova ulica 1, 1000 Ljubljana, Slovenija
Odstop od pogodbe s strani naročnika, ki je fizična oseba
1. Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavljajo naročniki, ki so fizične osebe. Naročnik (pravica velja le za fizične osebe) lahko odstopi od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga.
2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.
3. Če naročnik odstopi od pogodbe, mu izvajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Povračilo izvajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s naročnikom izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Če naročnik zahteva, da se izvedba storitev začne v odstopnem roku, mora izvajalcu plačati znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka, ko je izvajalca obvestil o odstopu od pogodbe, glede na celotni obseg pogodbe.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora naročnik z nedvoumno pisno izjavo obvestiti izvajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice naročnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Če izvajalec pogodbo v celoti izpolni (opravi celotno storitev) ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi naročnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni, naročnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Določbe o odstopu od pogodbe ne posegajo v določbe o reklamacijah, ki jih naročnik lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja.
Odstop od pogodbe lahko naročnik posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov izvajalca, s pripisom Odstop od pogodbe:
Elektronski naslov: info@valuator.si
Naslov: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o., Štefanova ulica 1, 1000 Ljubljana, Slovenija
Odstop od pogodbe s strani izvajalca
V primeru, da izvajalec po prejemu naročila in med postopkom izvajanja storitve ugotovi, da naročene storitve ni mogoče izvesti iz razloga, ker podjetje, ki je predmet ocene, ni primerno za vrednotenje s storitvijo izvajalca, lahko izvajalec odstopi od pogodbe.
V takem primeru izvajalec naročnika o tem pisno obvesti in mu v roku 30 dni od pisnega obvestila vrne plačani znesek za to naročeno storitev. V primeru, da je naročnik naročil več storitev, izvajalec vrne plačani znesek le za storitev, za katero odstopa od pogodbe, ostala naročila ostanejo v veljavi in jih izvajalec izvede skladno s temi pogoji poslovanja.
Povračilo izvajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s naročnikom izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
Ostale pritožbe in zahteve naročnika
Naročnik lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz drugih zahtevkov (npr. reklamacije) na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.
Elektronski naslov: info@valuator.si
Naslov: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o., Štefanova ulica 1, 1000 Ljubljana, Slovenija
OMEJITVE ODGOVORNOSTI IZVAJALCA
Omejitve odgovornosti izvajalca so posebej navedene pod posameznimi določbami v teh pogojih poslovanja. Zaradi transparentnosti, so ponovno opredeljene še na tem mestu.
I. Vsebina in informacije, ki jih zagotavljamo v poročilu, je mišljena le kot splošna informacija, nasvet, subjektivno mnenje. Njen namen ni podati nasveta, na katerega bi se striktno zanašali. Pod nobenim pogojem se poročilo ne sme uporabljati oziroma šteti kot ponudba, poziv k ponudbi, priporočilo za prodajo ali kot kakršen koli drugačen poziv ali poskus ponudbe za nakup ali prodajo. Poročilo o rezultatih vrednotenja je namenjeno le za lastno, zasebno rabo in v nobenem primeru ne sme biti uporabljeno za kakršni koli komercialni namen. Predloženi izračuni in ocene se ne smejo razumeti kot finančni, pravni ali davčni nasvet.
Podatki izvajalca
Izvajalec storitve naročene preko te spletne strani je:
Naziv: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o.
Naslov: Štefanova ulica 1
Pošta in kraj: 1000 Ljubljana, Slovenija
Davčna številka: SI 71310134
Matična številka: 8349495000
Kontaktni elektronski naslov: info@valuator.si
Kontaktna telefonska številka: +386 (0)64 206 619
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: Podjetje je vpisano v Sodni register RS dne 9.1.2019.
Spletno mesto
Pogoji poslovanja so namenjeni naročnikom in/ali uporabnikom storitve (pravnim in fizičnim osebam) preko spletnega mesta: www.valuator.si ter naročnikom, ki storitev naročijo na kakršen koli drugi način (npr. po telefonu, po elektronski pošti).
Zakonodaja
Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja.
Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/2001 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. list št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.
Pravna načela
1. Izvajalec spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in ponudbi ter izvedbi storitev.
2. Izvajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Izvajalec spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča naročnike in/ali uporabnike o njihovih pravicah.
4. Izvajalec spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima Izvajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so naročniki in/ali uporabniki z njimi vnaprej seznanjeni.
Pomen pojmov
Izvajalec storitve: je podjetje Komit d.o.o.
Naročnik storitve: je vsaka pravna ali fizična oseba, ki naroča storitve izvajalca.
Uporabnik spletnega mesta: je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja spletno mesto, si ogleduje vsebine in ni naročnik storitve.
Storitev: Z uporabo storitve vrednotenja Valuator lahko pridobite oceno o vrednosti vašega podjetja ali drugih malih in srednje velikih podjetij, katerih vrednost bi vas utegnila zanimati. Ocena vrednosti podjetja je sestavljena in posredovana naročnikom v obliki poročila o oceni vrednosti podjetja, v katerem se, poleg same ocene vrednosti podjetja, nahajajo še različne finančne analize podjetja, ključni kazalniki uspešnosti ter primerjave oziroma stanje podjetja v dejavnosti, v kateri deluje. Podrobnejša opredelitev storitve, primer storitve, obveznosti in odgovornosti naročnika ter izvajalca so opredeljene v teh Pogojih poslovanja.
UPORABA SPLETNEGA MESTA
Pomen uporabe spletnega mesta
Uporaba tega spletnega mesta pomeni:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,
lahko pomeni pa tudi:
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,
3. naročanje storitev na spletni strani,
4. registracija naročnika in/ali uporabnika,
5. uporaba spletne aplikacije,
6. možnost komentiranja naročnikov in/ali uporabnikov,
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.
Pravila uporabe spletnega mesta
Naročniki in/ali uporabniki morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.
Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.
V primeru, da naročnik in/ali uporabnik s svojimi dejanji krši pravila, ki so tukaj določena, lahko izvajalec takemu uporabniku in/ali naročniku brez predhodnega obvestila prepreči dostop do spletnega mesta, v primeru kršitev, ki izvajalcu povzročajo ali bi lahko povzročila škodo, pa lahko zoper njega sproži ustrezne postopke za povračilo škode in/ali naznani kršitve ustreznim organom pregona.
Odgovornosti izvajalca
Izvajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Izvajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.
Izvajalec ne prevzema odgovornosti in uporabnik in/ali naročnik ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:
1. škode, ki jo utrpi uporabnik in/ali naročnik ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
2. slovničnih napak v besedilih,
3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih Izvajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).
Izvajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Izvajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani izvajalca so slike simbolične, razen kjer je izrecno navedeno, da slika odraža dejansko stanje.
IZVEDBA STORITEV
Opis storitve
Z uporabo storitve vrednotenja Valuator pridobite oceno o vrednosti vašega podjetja in drugih malih in srednje velikih podjetij, katerih vrednost bi vas utegnila zanimati. Namen pristopa in metod vrednotenja podjetja je naročniku zagotoviti oceno razpona tržne vrednosti podjetja, nadalje pa naročniku storitve vrednotenja zagotoviti zaupanje, potrebno za zagovarjanje svoje zahtevane ali ponujene cene v odnosu z morebitnimi kupci, prodajalci, solastniki ter v drugih tovrstnih odnosih. Ocena vrednosti podjetja je sestavljena in posredovana naročnikom v obliki poročila o oceni vrednosti podjetja, v katerem poleg same ocene vrednosti podjetja nahajajo še različne finančne analize podjetja, ključni kazalniki uspešnosti ter primerjava oziroma stanje podjetja v dejavnosti, v kateri deluje. Namen pristopa in metod vrednotenja podjetja je naročniku zagotoviti oceno razpona poštene tržne vrednosti ter mu s podrobnejšo analizo ključnih kazalnikov uspešnosti podati koristne informacije za razumevanje splošne finančne in operativne situacije podjetja, ocene finančnega zdravja podjetja, druge potenciale in trende ter kritične situacije, ki jih je potrebno izboljšati. Omenjene informacije naročniku lahko zagotovijo zaupanje, potrebno za zagovarjanje svoje zahtevane ali ponujene cene v odnosu z morebitnimi kupci, prodajalci, solastniki ter v drugih tovrstnih odnosih.
Vsebina in informacije, ki jih zagotavljamo v poročilu je mišljena le kot splošna informacija, nasvet, subjektivno mnenje. Njen namen ni podati nasveta, na katerega bi se striktno zanašali. Pod nobenim pogojem se poročilo ne sme uporabljati oziroma šteti kot ponudba, poziv k ponudbi, priporočilo za prodajo ali kot kakršen koli drugačen poziv ali poskus ponudbe za nakup ali prodajo. Poročilo o rezultatih vrednotenja je namenjeno le za lastno, zasebno rabo in v nobenem primeru ne sme biti uporabljeno za kakršni koli komercialni namen. Predloženi izračuni in ocene se ne smejo razumeti kot finančni, pravni ali davčni nasvet.
Ne glede na to, da uporabljamo pri sestavi poročila zanesljive in standardne metode za izdelavo ocene vrednosti posla, to ni edini način za vrednotenje le-tega. Preden se odločite za kakršno koli dejanje vam svetujemo, da zaprosite za dodatno strokovno pomoč ter primerjate dobljene rezultate še z drugimi rezultati oziroma rezultati alternativnih metod vrednotenja.
Za ogled primera končnega dokumenta, kliknite tukaj.
Ponudba storitev
Storitve so predstavljene tudi v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani izvajalca. Izvajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno storitev, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice naročnikov. Naročnik je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Naročnik je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila storitve šteje pogodba o naročilu storitve za sklenjeno.
Postopek naročila
Naročnik začne postopek naročila s klikom na gumb Ocenite vrednost podjetja. Preusmerjen je v sistem naročanja, ki je sestavljen iz 8 korakov:
1. Osnovni podatki
2. Navodila, ki vključujejo povezavo do teh pogojev poslovanja
3. O podjetju
4. Dejavnost in trg
5. Izkaz poslovnega izida
6. Bilanca stanja
7. Produkt in poslovni model
8. Sredstva in finančni trg
V zadnjem koraku se naročniku izpiše predogled vnesenih podatkov, ki jih lahko z gumbom Nazaj tudi ustrezno popravi pred potrditvijo naročila. Nato, v kolikor se naročnik strinja z oddanimi podatki, zaključi svoje naročilo z klikom na gumb Zaključek. Podatki se bodo v tistem trenutku posredovali izvajalcu, naročnik pa prejme avtomatizirano potrditveno elektronsko sporočilo. Izvajalec bo v naslednjem koraku naročnika osebno kontaktiral, v kolikor bo potreboval dodatne informacije ali pojasnila glede oddanega naročila. Ob tem bo naročniku posredoval tudi predračun za izvedbo storitve.
Ponudba storitev
Storitve so predstavljene tudi v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani izvajalca. Izvajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno storitev, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice naročnikov. Naročnik je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Naročnik je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila storitve šteje pogodba o naročilu storitve za sklenjeno.
Postopek naročila
Naročnik začne postopek naročila s klikom na gumb Ocenite vrednost podjetja. Preusmerjen je v sistem naročanja, ki je sestavljen iz 8 korakov:
1. Osnovni podatki
2. Navodila, ki vključujejo povezavo do teh pogojev poslovanja
3. O podjetju
4. Dejavnost in trg
5. Izkaz poslovnega izida
6. Bilanca stanja
7. Produkt in poslovni model
8. Sredstva in finančni trg
V zadnjem koraku se naročniku izpiše predogled vnesenih podatkov, ki jih lahko z gumbom Nazaj tudi ustrezno popravi pred potrditvijo naročila. Nato, v kolikor se naročnik strinja z oddanimi podatki, zaključi svoje naročilo z klikom na gumb Zaključek. Podatki se bodo v tistem trenutku posredovali izvajalcu, naročnik pa prejme avtomatizirano potrditveno elektronsko sporočilo. Izvajalec bo v naslednjem koraku naročnika osebno kontaktiral, v kolikor bo potreboval dodatne informacije ali pojasnila glede oddanega naročila. Ob tem bo naročniku posredoval tudi predračun za izvedbo storitve.
V teku postopka in pred potrditvijo naročila bo naročnik seznanjen s pogoji poslovanja.
Vsi podatki, ki jih naročnik vnese, morajo biti točni in pravilni ter mora za njihovo uporabo imeti dovoljenje oz. ne gre za zlorabo podatkov tretjih oseb. Izvajalec v nobenem primeru ni odgovoren za vnos netočnih, nepravilnih ali zavajajočih podatkov, kar bi imelo za rezultat neustrezno izvedeno storitev ali poseg v pravice tretjih. V primeru, da naročnik vnese take podatke, ne more uveljavljati reklamacije ali zoper izvajalca uveljavljati kakršnekoli zahtevke. Prav tako izvajalec v takem primeru ni odgovoren naproti tretjim osebam in je vsakršna odgovornost v odnosu do tretjih oseb izključena. Naročnik je seznanjen, da v primeru vnosa podatkov tretjih oz. zlorabe podatkov tretjih oseb, lahko izvajalec zoper njega sproži ustrezne postopke za zaščito svojih poslovnih interesov. Podrobnejša ureditev je opredeljena v poglavju o reklamacijah.
Cene storitev
1. Vse cene so izražene v €. Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV (ter odstotek) ali ne.
2. Izvajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila.
3. Morebitni popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.
Plačilo storitev
Prodajalec zagotavlja možnost plačila storitev z naštetimi načini plačila:
1 plačilni nalog/UPN (predračun)
Naročnik prejme račun za naročene storitve v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov. V primeru, da ima izvajalec z naročnikom sklenjen dogovor o elektronskem vročanju računov, izvajalec računov ne izdaja v fizični obliki. Izvajalec hrani račune in pogodbo o naročilu (pogoje poslovanja) storitev na sedežu družbe 10 let v fizični obliki. Račun je vsakemu naročniku dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov izvajalca.
Rok izvedbe storitev
Rok izvedbe storitev je do največ 5 delovnih dni po prejemu potrjenega plačila. V primeru težav z izvedbo naročene storitve, izvajalec naročnika o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka izvedbe storitve oziroma naročniku na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah. V primeru potrebe po podaljšanju roka izvedbe, naročnik nima pravice do odstopa od pogodbe, prav tako ni upravičen do povračila škode, ki bi mu utegnila nastati, razen če je naročnik že ob naročilu navedel, da je rok bistvena sestavina pogodbe (naročila).
Dostava naročene storitve
Izvedeno storitev prejme naročnik na posredovani elektronski naslov v pdf formatu (en izvod). Naročnik mora prejem storitve potrditi z odgovorom na elektronsko sporočilo, s katerim izvajalec posreduje storitev. Od trenutka potrditve začnejo teči vsi roki za morebitne zahtevke s strani naročnika. V primeru, da naročnik pisno ne potrdi prejema storitve, se šteje storitev za dostavljeno v roku dveh (2) ur od trenutka, ko je bila storitev odposlana s strani izvajalca storitve in takrat začnejo teči vsi roki za morebitne zahtevke s strani naročnika. Izvajalec in naročnik se lahko dodatno dogovorita tudi za dostavo naročene storitve v fizični obliki po navadni pošti. To je predmet posebnega oziroma dodatnega dogovora med strankami in predmet dodatnega plačila. V primeru dostave po navadni pošti se šteje storitev za opravljeno v trenutku, ko izvajalec poročilo v fizični obliki odda priporočeno na pošti.
Stroški dostave
Stroškov dostave naročene storitve v primeru dostave po elektronski pošti ni. V primeru dodatnega dogovora in dostave poročila po navadni pošti pa se bosta stranki dodatno in ločeno dogovorili glede stroškov dostave poročila po navadni pošti. Izvajalec bo za ta namen naročniku posredoval dodatno ponudbo za dostavo poročila po navadni pošti.
Reklamacije
V primeru stvarne napake na storitvi (nepravilno opravljena storitev), ima naročnik 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od plačila, stvarne napake ni mogoče reklamirati.
Reklamacija mora biti pisna in zajemati:
1. kontaktne podatke naročnika,
2. točno navedbo storitve, ki jo reklamira,
3. napako, ki jo reklamira in
4. priložen mora biti originalni račun.
Napako mora naročnik natančno opisati, še zlasti navesti korak oz. vsebinski sklop, ki je del naročila, na katerem je prišlo do napake (primeroma: uporabljen podatek, ki ga je navedel naročnik, se razlikuje od podatka, ki ga je izvajalec uporabil v poročilu), prav tako mora naročnik dati vse njemu znane podatke in popravke, ki naročniku omogočijo pravilen pregled reklamacijskega zahtevka in ustrezno obravnavo le-tega.
V primeru, da so vneseni podatki s strani naročnika točni in pravilni, v poročilu pa so uporabljeni podatki, ki jih naročnik ni vnesel ali je izvajalec vnesene podatke napačno izpisal (nepravilno uporabljeni podatki) oziroma je v poročilu prišlo do napačnih izračunov (matematično preverljive napake), ima naročnik pravico do reklamacije. Neznatne napake v besedilu ali številkah, ki ne vplivajo na oceno vrednosti ali druge bistvene informacije, posredovane v poročilu, niso upravičen razlog za reklamacijo.
Spremembe na strani naročnika po prejemu izvedene storitve ne morejo v nobenem primeru biti predmet reklamacij.
V primeru, da naročnik vnese netočne ali nepravilne podatke, lahko zahteva popravek poročila, ne pa reklamacije. V takem primeru lahko izvajalec z naročnikom dogovori dodatno plačilo, ker je napaka nastala na strani naročnika.
V primeru, da je od oddaje naročila do prejema poročila prišlo do sprememb na strani naročnika, to ne more biti predmet reklamacije, lahko pa naročnik izvajalca na spremembo opozori in naroči popravek. V primeru, da tak popravek zahteva dodatno delo na strani izvajalca, izvajalec popravek upošteva po predhodnem dogovoru med njim in naročnikom o dodatnem plačilu.
Naročnik mora omogočiti izvajalcu, da reklamirano storitev pregleda. Izvajalec naročniku odgovori najkasneje v roku 8 dni po prejemu pisne reklamacije, ali je reklamacija upravičena ali ne. V primeru zamude roka za uveljavljanje reklamacije ali neupravičenosti reklamacije, izvajalec naročnika o tem pisno obvesti. V primeru upravičenosti reklamacije, izvajalec naročnika obvesti o rokih in načinu reševanja reklamacije, upoštevaje zakonske določbe o reklamacijah storitev.
Reklamacije lahko naročnik posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov izvajalca, s pripisom Uveljavljanje reklamacij:
Elektronski naslov: info@valuator.si
Naslov: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o., Štefanova ulica 1, 1000 Ljubljana, Slovenija
Odstop od pogodbe s strani naročnika, ki je fizična oseba
1. Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavljajo naročniki, ki so fizične osebe. Naročnik (pravica velja le za fizične osebe) lahko odstopi od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga.
2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.
3. Če naročnik odstopi od pogodbe, mu izvajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Povračilo izvajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s naročnikom izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
4. Če naročnik zahteva, da se izvedba storitev začne v odstopnem roku, mora izvajalcu plačati znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka, ko je izvajalca obvestil o odstopu od pogodbe, glede na celotni obseg pogodbe.
Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora naročnik z nedvoumno pisno izjavo obvestiti izvajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice naročnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Če izvajalec pogodbo v celoti izpolni (opravi celotno storitev) ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi naročnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni, naročnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Določbe o odstopu od pogodbe ne posegajo v določbe o reklamacijah, ki jih naročnik lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja.
Odstop od pogodbe lahko naročnik posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov izvajalca, s pripisom Odstop od pogodbe:
Elektronski naslov: info@valuator.si
Naslov: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o., Štefanova ulica 1, 1000 Ljubljana, Slovenija
Odstop od pogodbe s strani izvajalca
V primeru, da izvajalec po prejemu naročila in med postopkom izvajanja storitve ugotovi, da naročene storitve ni mogoče izvesti iz razloga, ker podjetje, ki je predmet ocene, ni primerno za vrednotenje s storitvijo izvajalca, lahko izvajalec odstopi od pogodbe.
V takem primeru izvajalec naročnika o tem pisno obvesti in mu v roku 30 dni od pisnega obvestila vrne plačani znesek za to naročeno storitev. V primeru, da je naročnik naročil več storitev, izvajalec vrne plačani znesek le za storitev, za katero odstopa od pogodbe, ostala naročila ostanejo v veljavi in jih izvajalec izvede skladno s temi pogoji poslovanja.
Povračilo izvajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s naročnikom izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).
Ostale pritožbe in zahteve naročnika
Naročnik lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz drugih zahtevkov (npr. reklamacije) na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.
Elektronski naslov: info@valuator.si
Naslov: Komit, Poslovne in finančne storitve, d.o.o., Štefanova ulica 1, 1000 Ljubljana, Slovenija
OMEJITVE ODGOVORNOSTI IZVAJALCA
Omejitve odgovornosti izvajalca so posebej navedene pod posameznimi določbami v teh pogojih poslovanja. Zaradi transparentnosti, so ponovno opredeljene še na tem mestu.
I. Vsebina in informacije, ki jih zagotavljamo v poročilu, je mišljena le kot splošna informacija, nasvet, subjektivno mnenje. Njen namen ni podati nasveta, na katerega bi se striktno zanašali. Pod nobenim pogojem se poročilo ne sme uporabljati oziroma šteti kot ponudba, poziv k ponudbi, priporočilo za prodajo ali kot kakršen koli drugačen poziv ali poskus ponudbe za nakup ali prodajo. Poročilo o rezultatih vrednotenja je namenjeno le za lastno, zasebno rabo in v nobenem primeru ne sme biti uporabljeno za kakršni koli komercialni namen. Predloženi izračuni in ocene se ne smejo razumeti kot finančni, pravni ali davčni nasvet.
II. Ne glede na to, da Valuator uporablja zanesljive in standardne metode za izdelavo vrednosti posla, to ni edini način za vrednotenje le-tega. Preden se odločite za kakršno koli dejanje vam svetujemo, da zaprosite še za dodatno strokovno pomoč ter primerjate dobljene rezultate še z drugimi rezultati oziroma rezultati alternativnih metod vrednotenja.
III. Vsi podatki, ki jih naročnik vnese, morajo biti točni in pravilni ter mora za njihovo uporabo imeti dovoljenje oz. ne gre za zlorabo podatkov tretjih oseb. Izvajalec v nobenem primeru ni odgovoren za vnos netočnih, nepravilnih ali zavajajočih podatkov, kar bi imelo za rezultat neustrezno izvedeno storitev ali poseg v pravice tretjih. V primeru, da naročnik vnese take podatke, ne more uveljavljati reklamacije ali zoper izvajalca uveljavljati kakršnekoli zahtevke. Prav tako izvajalec v takem primeru ni odgovoren naproti tretjim osebam in je vsakršna odgovornost v odnosu do tretjih oseb izključena. Naročnik je seznanjen, da v primeru vnosa podatkov tretjih oz. zlorabe podatkov tretjih oseb, lahko izvajalec zoper njega sproži ustrezne postopke za zaščito svojih poslovnih interesov.
Izvajalec prav tako ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo ali bodočo, še v naslednjih primerih:
I. Izvajalec v nobenem primeru ni odgovoren naročniku in tretjim osebam za kakršnokoli škodo ali izgubljeni dobiček, ki bi izhajal iz poročila, ki je predmet izvedene storitve s strani izvajalca. Še zlasti, vendar ne izključujoče, ni odgovoren za izgubljene poslovne priložnosti in nenastale predvidene prihodke ali dobičke, prav tako ne za dolgove, ki bi nastali na podlagi odločitev naročnika, napačne poslovne odločitve, ki bi imele za posledico izgubo poslov in/ali strank ter vse druge primere, ki bi imeli za rezultat oškodovanje naročnika ali tretjih oseb.
II. Šteje se, da je naročnik seznanjen in se strinja, da izvajalec ni odgovoren za zamude, ki bi nastale na strani naročnika (prejem elektronske pošte, zapolnjen elektronski predal ipd.). Prav tako izvajalec ni odgovoren v primerih, da bi se z naročnikom naknadno dogovoril za tiskano verzijo storitve, poslano po pošti, s strani dostavne službe pa bi prišlo do zamude in/ali do poškodovanja embalaže (npr. pisma).
III. Prejetih podatkov, oddanih s strani naročnika prek obrazca na spletni strani, izvajalec ni dolžan dodatno preverjati, potrjevati ali ugotavljati njihovo točnost, popolnost ali veljavnost. Prav tako izvajalec ne prevzema nobene odgovornosti za točnost, popolnost ali veljavnost s strani naročnika vnesenih podatkov.
IV. Čeprav izvajalec zagotavlja, da bodo vse informacije v poročilu skrbno pripravljene, pa so le-te samo ocene ter so kot take lahko tudi napačne ali zastarele. Za točnost informacij vsebovanih v poročilu (v smislu ocene vrednosti ter ključnih kazalnikov uspešnosti) zato izvajalec ne podaja nobene izrecne ali implicitne garancije in/ali jamstva, ne glede na to, v kakšen namen naročnik informacije uporabi. Vsaka uporaba storitve oziroma zanašanje na kakršen koli nasvet, mnenje, izjavo, vsebovano v poročilu, je na lastno odgovornost naročnika.
V. Odgovornost izvajalca je v kakršnih koli zahtevkih, ki bi bili veljavni vedno omejena le na vsoto, ki je enaka vsoti, plačani za opravljeno storitev po tej pogodbi.
VI. Izvajalec ni poslovni posrednik ali finančni svetovalec, zato se nanj v tem smislu ne sme zanašati.
VII. Izvajalec ni dolžen pričati pred sodiščem ali sodelovati v pogajanjih v zvezi z vsebino svojega poročila, v kolikor se o tem dodatno ne dogovori z naročnikom.
Uporaba podatkov naročnika
Med podatke naročnika štejemo vse podatke, ki jih naročnik posreduje izvajalcu, tako osebne podatke kot poslovne in druge podatke. Naročnik s potrditvijo naročila in teh pogojev poslovanja potrjuje, da ima pravico do razpolaganja z vsemi podatki, da so podatki v njegovi lasti oz. posesti. Za uporabo podatkov tretjih oseb s strani naročnika, za katere nima dovoljenja, izvajalec ne odgovarja v nobenem primeru zoper tretjim osebam.
Izvajalec varstvo osebnih podatkov ureja v ločenem dokumentu, Politika zasebnosti, ki je dostopen tukaj.
Poslovni in drugi podatki, ki jih naročnik posreduje izvajalcu, se obravnavajo kot poslovna skrivnosti. Izvajalec pod nobenim pogojem teh podatkov ne razkriva tretjim osebam, razen v primeru zahtev ustreznih državnih organov v okviru postopkov, ki jih vodijo po uradni dolžnosti, na kar izvajalec nima vpliva.
V primeru, da se izvajalec in naročnik pisno dogovorita, lahko izvajalec naročnikovo ime in/ali logotip uporabi v svojih referencah in/ali na z objavo na spletni strani. Prav tako lahko izvajalec, po predhodnem dogovoru z naročnikom, na svojih spletni strani in drugih javnih objavah, uporabi pisno mnenje naročnika o izvedeni storitvi izvajalca.
Posebni dogovori
Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko izvajalec in naročnik dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Izvajalec je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo naročniku, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.
AVTORSKE PRAVICE
Besedila na spletni strani
Vsebine in besedila na spletni strani izvajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med izvajalcem in naročnikom ali uporabnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Poročilo izvajalca
Poročilo izvajalca, ki ga naročnik prejme, je avtorsko delo, ki ga je brez predhodnega pisnega soglasja naročnika prepovedano javno objavljati, uporabljati na kakršenkoli drugi način, kakor za lastno uporabo, komercializirati, spreminjati, prilagajati, dodajati ali odvzemati dele poročila ali kakorkoli drugače posegati v njegovo vsebino in obliko. Prav tako je prepovedano sklicevati se nanj, v celoti ali delno, v dokumentu, ki je na voljo javnosti. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Fotografije in avdiovizualna dela na spletni strani
Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo izvajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med izvajalcem in naročnikom ali uporabnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Pravni dokument
Besedilo teh pogojev poslovanja je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom brez pisnega soglasja izvajalca. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
KONČNE DOLOČBE
Zavezujoča narava pogojev poslovanja
1. Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike in/ali uporabnike spletnega mesta izvajalca.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta izvajalca.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila naročnika.
4. Naročnik potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom storitve.
Krajevna veljavnost
Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike in/ali uporabnike in za vsa naročila, ne glede na državo dostopa naročnika.
Spremembe pogojev poslovanja in storitve
1. Izvajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Izvajalec si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja.
3. Izvajalec si pridružuje pravico do sprememb, dopolnitev, prilagoditev in popravkov ponujene storitve za vsa bodoča naročila, za že sprejeta naročila pa lahko spremembe, dopolnitve, prilagoditve in popravke uporabi le ob predhodnem pisnem soglasju naročnika.
4. Izvajalec bo svoje naročnike obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Izvajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu naročniku dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov izvajalca.
Reševanje sporov
Izvajalec in naročnik se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.
Izvajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko naročnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.
Naročnik lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, kontaktni elektronski naslov je: nkt.mgrt@gov.si.
Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu izvajalca.
Časovna veljavnost
Pravni pogoji veljajo od 26.04.2022.
Izvajalec prav tako ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo ali bodočo, še v naslednjih primerih:
I. Izvajalec v nobenem primeru ni odgovoren naročniku in tretjim osebam za kakršnokoli škodo ali izgubljeni dobiček, ki bi izhajal iz poročila, ki je predmet izvedene storitve s strani izvajalca. Še zlasti, vendar ne izključujoče, ni odgovoren za izgubljene poslovne priložnosti in nenastale predvidene prihodke ali dobičke, prav tako ne za dolgove, ki bi nastali na podlagi odločitev naročnika, napačne poslovne odločitve, ki bi imele za posledico izgubo poslov in/ali strank ter vse druge primere, ki bi imeli za rezultat oškodovanje naročnika ali tretjih oseb.
II. Šteje se, da je naročnik seznanjen in se strinja, da izvajalec ni odgovoren za zamude, ki bi nastale na strani naročnika (prejem elektronske pošte, zapolnjen elektronski predal ipd.). Prav tako izvajalec ni odgovoren v primerih, da bi se z naročnikom naknadno dogovoril za tiskano verzijo storitve, poslano po pošti, s strani dostavne službe pa bi prišlo do zamude in/ali do poškodovanja embalaže (npr. pisma).
III. Prejetih podatkov, oddanih s strani naročnika prek obrazca na spletni strani, izvajalec ni dolžan dodatno preverjati, potrjevati ali ugotavljati njihovo točnost, popolnost ali veljavnost. Prav tako izvajalec ne prevzema nobene odgovornosti za točnost, popolnost ali veljavnost s strani naročnika vnesenih podatkov.
IV. Čeprav izvajalec zagotavlja, da bodo vse informacije v poročilu skrbno pripravljene, pa so le-te samo ocene ter so kot take lahko tudi napačne ali zastarele. Za točnost informacij vsebovanih v poročilu (v smislu ocene vrednosti ter ključnih kazalnikov uspešnosti) zato izvajalec ne podaja nobene izrecne ali implicitne garancije in/ali jamstva, ne glede na to, v kakšen namen naročnik informacije uporabi. Vsaka uporaba storitve oziroma zanašanje na kakršen koli nasvet, mnenje, izjavo, vsebovano v poročilu, je na lastno odgovornost naročnika.
V. Odgovornost izvajalca je v kakršnih koli zahtevkih, ki bi bili veljavni vedno omejena le na vsoto, ki je enaka vsoti, plačani za opravljeno storitev po tej pogodbi.
VI. Izvajalec ni poslovni posrednik ali finančni svetovalec, zato se nanj v tem smislu ne sme zanašati.
VII. Izvajalec ni dolžen pričati pred sodiščem ali sodelovati v pogajanjih v zvezi z vsebino svojega poročila, v kolikor se o tem dodatno ne dogovori z naročnikom.
Uporaba podatkov naročnika
Med podatke naročnika štejemo vse podatke, ki jih naročnik posreduje izvajalcu, tako osebne podatke kot poslovne in druge podatke. Naročnik s potrditvijo naročila in teh pogojev poslovanja potrjuje, da ima pravico do razpolaganja z vsemi podatki, da so podatki v njegovi lasti oz. posesti. Za uporabo podatkov tretjih oseb s strani naročnika, za katere nima dovoljenja, izvajalec ne odgovarja v nobenem primeru zoper tretjim osebam.
Izvajalec varstvo osebnih podatkov ureja v ločenem dokumentu, Politika zasebnosti, ki je dostopen tukaj.
Poslovni in drugi podatki, ki jih naročnik posreduje izvajalcu, se obravnavajo kot poslovna skrivnosti. Izvajalec pod nobenim pogojem teh podatkov ne razkriva tretjim osebam, razen v primeru zahtev ustreznih državnih organov v okviru postopkov, ki jih vodijo po uradni dolžnosti, na kar izvajalec nima vpliva.
V primeru, da se izvajalec in naročnik pisno dogovorita, lahko izvajalec naročnikovo ime in/ali logotip uporabi v svojih referencah in/ali na z objavo na spletni strani. Prav tako lahko izvajalec, po predhodnem dogovoru z naročnikom, na svojih spletni strani in drugih javnih objavah, uporabi pisno mnenje naročnika o izvedeni storitvi izvajalca.
Posebni dogovori
Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko izvajalec in naročnik dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Izvajalec je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo naročniku, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.
AVTORSKE PRAVICE
Besedila na spletni strani
Vsebine in besedila na spletni strani izvajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med izvajalcem in naročnikom ali uporabnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Poročilo izvajalca
Poročilo izvajalca, ki ga naročnik prejme, je avtorsko delo, ki ga je brez predhodnega pisnega soglasja naročnika prepovedano javno objavljati, uporabljati na kakršenkoli drugi način, kakor za lastno uporabo, komercializirati, spreminjati, prilagajati, dodajati ali odvzemati dele poročila ali kakorkoli drugače posegati v njegovo vsebino in obliko. Prav tako je prepovedano sklicevati se nanj, v celoti ali delno, v dokumentu, ki je na voljo javnosti. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Fotografije in avdiovizualna dela na spletni strani
Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo izvajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med izvajalcem in naročnikom ali uporabnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
Pravni dokument
Besedilo teh pogojev poslovanja je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom brez pisnega soglasja izvajalca. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.
KONČNE DOLOČBE
Zavezujoča narava pogojev poslovanja
1. Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike in/ali uporabnike spletnega mesta izvajalca.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta izvajalca.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila naročnika.
4. Naročnik potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom storitve.
Krajevna veljavnost
Pogoji poslovanja veljajo za vse naročnike in/ali uporabnike in za vsa naročila, ne glede na državo dostopa naročnika.
Spremembe pogojev poslovanja in storitve
1. Izvajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Izvajalec si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja.
3. Izvajalec si pridružuje pravico do sprememb, dopolnitev, prilagoditev in popravkov ponujene storitve za vsa bodoča naročila, za že sprejeta naročila pa lahko spremembe, dopolnitve, prilagoditve in popravke uporabi le ob predhodnem pisnem soglasju naročnika.
4. Izvajalec bo svoje naročnike obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Izvajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu naročniku dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov izvajalca.
Reševanje sporov
Izvajalec in naročnik se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.
Izvajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko naročnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.
Naročnik lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletišča: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, kontaktni elektronski naslov je: nkt.mgrt@gov.si.
Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu izvajalca.
Časovna veljavnost
Pravni pogoji veljajo od 26.04.2022.